»Ko pozneje fotografijo pogledaš doma na zaslonu računalnika, si moraš priznati, da ni tako lepo, kot je bilo ob fotografiranju.«
»Fotografij nikoli ne obdelujem, niti jih ne obrezujem ali kaj drugega, čisto nesmiselno bi se mi zdelo spreminjati analogno fotografijo. Moj moto je 'no crop, no photoshop'.«
»Ob lučeh bazena sem dodal še nekaj svojih luči in pomagal, da je Đurić videti kot grški bog, fotografija je takoj skočila ven.«
»Zato Rollieflexova srednjeformatna kamera iz leta 1954, ki avtorico spremlja že od študija fotografije na Danskem, ni bila izbrana naključno.«
»Prav osvobajajoče je, da nisem vpet v to, kar se pričakuje od fotografije, kaj naj bo na njej, kako mora biti osvetljena in še vse te druge 'pravilnosti'.«
»Sam si moraš včasih postaviti mejo; zaradi svoje varnosti in zaradi narave. Mislim, da sam nisem nikoli pretiraval.«
»Trudili smo se, da so na fotografijah vidni tudi zmečkani listi, robovi, ki so jih nagrizle miši, kakšna je globina tiska …«
»Bil je mrzel januarski dan, ko sem opazila dve srni, ki sta tekli skozi vinograd. Naredila sem nekaj fotografij in bila razočarana, saj sem takrat imela le širokokotni objektiv – za takšen motiv pa bi potrebovala teleobjektiv. Šele pozneje, med urejanjem, sem prepoznala pravi potencial: širokokotni objektiv je omogočil, da prizor ni bil preveč približan, s čimer je zasnežena pokrajina ostala ključni del kompozicije. Fotografija je izstopala v svoji preprostosti in skoraj črno-beli estetiki.«
»Tone je vedel praktično za vse, kar se bo zgodilo. Ni povsem res, da fotoreporterji pridejo do dobrih fotografij zaradi tega, ker so se po naključju znašli nekje.«
»V prtljažniku vedno prevažam verige in ključavnice – ne zase, ampak za fotografije. In mimogrede, vozlov nikoli ne zategnem do konca.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju